مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم
سرخط خبرها

رویارویی شهرخودرو، فرش‌آرا و آویژه در برابر رقبا| هت‌تریک حساسیت

  • کد خبر: ۶۱۰۸۲
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
رویارویی شهرخودرو، فرش‌آرا و آویژه در برابر رقبا| هت‌تریک حساسیت
آخر هفته داغ نمایندگان استان در لیگ‌های برتر بسکتبال، فوتسال و جام حذفی فوتبال باعث شده تا همه نگاه ها به ورزش استان و این سه رشته جذاب معطوف شود.
مرتضی اخوان/شهرآرانیوز، نمایندگان خراسان‌رضوی در رشته‌های بسکتبال، فوتسال و فوتبال پایان هفته‌ای داغ و حساس را در پیش دارند. تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد امروز در نخستین بازی مرحله پلی‌آفش باید به‌مصاف کوچین آمل برود. فوتسالیست‌های فرش‌آرا در اولین گام از دور دوم لیگ برتر فوتسال، امروز با مقاومت البرز روبه‌رو می‌شوند و مردان شهرخودرو هم فردا در جام حذفی فوتبال رو‌در‌روی ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کنند. ۳ نبرد سنگین برای نمایندگان فوتبال استان که به‌نوعی «هت‌تریک حساسیت» در واپسین روز‌های اسفند سال‌۱۳۹۹ به حساب می‌آید. نبرد‌هایی که ممکن است پایانی خوش برای ورزش مشهد در سال بحران‌زده کرونایی رقم بزند.

آویژه و مسئله عبور از آمل

شاگردان سرجان ایوانوویچ، سرمربی صرب‌تبار تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا، امروز از ساعت‌۱۵ در تالار آزادی تهران به‌مصاف کوچین آمل (تیم ملی جوانان‌۲۰۲۰) می‌روند؛ جدالی برای عبور از مرحله یک‌هشتم نهایی و رسیدن به جمع ۸ تیم برتر لیگ بسکتبال در فصل جاری. بعد از ۲ شکست پیاپی رعد پدافند، دیگر‌نماینده مشهد، در دور پلی‌آف حالا همه امید بسکتبال‌دوستان مشهدی به تیم آویژه است؛ تیمی که سال گذشته نیز به مرحله پلی‌آف رسید، اما همه‌گیری کرونا مانع از برگزاری دیدارش مقابل شیمیدر شده و بعد از آن لیگ تعطیل شد. مشهدی‌ها این فصل در گروه «الف» در مکان چهارم جدول هشت‌تیمی ایستادند و در مقابل کوچین آمل که متشکل از بازیکنان تیم ملی جوانان‌۲۰۲۰ هستند، در گروه «ب» پنجم شدند.
 
آویژه‌ای‌ها این‌روز‌ها با ۲ ستاره خارجی و آمادگی خوب صالح فروتن، بازیکن مشهدی‌شان، در اوج آمادگی هستند و به نظر نمی‌رسد کار سختی برای عبور از کوچین آمل داشته باشند. صادق جانداری، مربی تیم آویژه‌صنعت پارسا، درباره بازی حساس امروز تیمش برابر کوچین آمل می‌گوید: شناخت خوبی از کوچین داریم و در ابتدای فصل ۲ بازی دوستانه در مشهد با این تیم انجام دادیم؛ اما بالاخره شرایط این تیم الان خیلی متفاوت است. وی می‌افزاید: بازیکنان یک هفته تمرینات پُرفشار را پشت‌سر گذاشتند و حالا آماده نبرد با کوچین آمل هستند. خدا‌را‌شکر مصدوم هم نداریم.

فرش‌آرا به مقاومت رسید

لیگ برتر فوتسال از امروز وارد ایستگاه دور دوم خواهد شد؛ جایی‌که ۶ تیم برتر دور گروهی از گروه‌های «الف» و «ب» پا به این مرحله می‌گذارند و در قالب یک گروه شش‌تیمی به‌صورت رفت‌و‌برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند. شاگردان مجید مرتضایی که در دور گروهی توانستند در مکان دوم جدول گروه «ب» این مسابقات قرار بگیرند، امروز از ساعت‌۱۵ در سالن شهید بهشتی مشهد به‌مصاف مقاومت البرز می‌روند. مقاومت در دور گروهی در گروه «الف» بعد از گیتی‌پسند در جایگاه دوم جدول ایستاده بود.
 
مجید مرتضایی، سرمربی فرش‌آرا، درباره این بازی می‌گوید: تیم مقاومت یک تیم متحول‌شده با بازیکنان و جوانان خوبی است که زیر‌نظر یک مربی بادانش کار می‌کنند. امروز مطمئنا بازی سختی در پیش داریم. وی می‌افزاید: با توجه به بضاعت، توان و شکل کار تیم ما، رسیدن به این مرحله خودش افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانیم در این مرحله نیز مقام خوبی را کسب کنیم.

فرش‌آرا در نبرد امروز مقابل مقاومت البرز محمد بیضایی‌نژاد، علی ابراهیمی و معین افشار را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در دیگر‌بازی‌های امروز نیز مس‌سونگون به مصاف گیتی‌پسند می‌رود و کراپ الوند هم با سن‌ا‌یچ ساوه دیدار می‌کند.

حذف ذوب‌آهن در جام حذفی

تیم شهرخودرو مشهد فردا در چهارچوب جام حذفی فوتبال باید به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود؛ دیداری که به میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر و از ساعت‌۱۵ برگزار خواهد شد. شاگردان سیدمهدی رحمتی که هفته‌های پُرتلاطمی را بعد از بروز مشکلات مالکیتی و مدیریتی سپری می‌کنند، حالا بعد از پیروزی امیدبخش مقابل پیکان، در جام حذفی به‌مصاف ذوب‌آهنی می‌روند که این فصل توانستند در بازی رفت آن‌ها را در اصفهان شکست دهند.
 
شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر توانست با ۲ گل امین قاسمی‌نژاد از سد ذوب‌آهن رحمان رضایی بگذرد. با‌این‌تفاوت که حالا رحمان رضایی از ذوب‌آهن رفته و تیم بحران‌زاده جدول لیگ برتر فوتبال با مجتبی حسینی روز‌های بهتری را سپری می‌کند و آن‌ها هم در آخرین دیدار لیگ‌برتری خود با ۲ گل از سد ماشین‌سازی گذشتند. شهرخودرو تاکنون ۱۵ بار مقابل ذوب‌آهن قرار گرفته که از‌این‌تعداد بازی، ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۷ شکست نصیبش شده است.
 
عنابی‌ها در ۳ بازی آخر خود مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسیدند و آخرین شکست این تیم به باخت ۱‌بر ۰ خانگی در سال‌۱۳۹۷ برمی‌گردد. شهرخودرو در جدول لیگ برتر فوتبال با ۲۲‌امتیاز در مکان دهم است و ذوب‌آهن با ۱۴‌امتیاز چهاردهم است و به‌مراتب نسبت به تیم شهر مشهد وضعیت بدتری دارد. شاید برای هر ۲ تیم در این مقطع، لیگ برتر به‌مراتب مهم‌تر از جام حذفی باشد؛ اما هم شاگردان رحمتی و هم مردان حسینی به‌خوبی می‌دانند که جام حذفی می‌تواند مسیری غافل‌گیرکننده و نزدیک برای رسیدن به آسیایی باشد که شاید از طریق لیگ برتر امسال نتوانند به آن برسند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->